Soddisfatti o rimborsati
Consegna in 72 ore
Trasporto gratuito sopra i 100 €

ZÁRUKA

My v KV store sme si určite istý, že ponúkame iba kvalitné výrobky, a preto poskytujeme na všetky naše produkty záruku 36 mesiacov.

Niektoré výrobky, ako sú PVC podlahy Gerflor, majú záruku dokonca na 10 alebo 12 rokov!

Ako to funguje

Ako to funguje

Ak chcete požiadať o opravu alebo výmenu v rámci záruky, obráťte sa na náš zákaznícky servis, vždy pripravený pomôcť vám najlepším spôsobom prostredníctvom e-mailu, telefónu alebo prostredníctvom praktického online chatu - rozhovoru.
Ak je to možné, priložte k žiadosti o kontakt fotografie poškodeného produktu, aby ste nám pomohli čo najskôr zistiť problém a ponúkli vám riešenie, ktoré je vhodné pre vaše potreby!

Na potvrdenie dátumu začatia záruky je rozhodujúca faktúra alebo dodací list.

Spokojnosť alebo vrátenie náhrady

POŠKODENIE – SPOKOJNOSŤ ALEBO VRÁTENIE NÁHRADY

Všetci máme právo zmeniť názor! Z tohto dôvodu, 30-dňová záruka spokojnosti alebo vrátenia peňazí od KV Store, Vám zaručuje možnosť vrátiť akýkoľvek produkt a bude Vám vrátená celá suma zaplateného tovaru uplatnením Vášho práva na odstúpenie od zmluvy. Právo na odstúpenie od zmluvy spočíva v možnosti spotrebiteľa vrátiť zakúpený produkt a získať náhradu vzniknutých výdavkov zo zákona do 14 dní od nákupu.
Sme si istí, že vás naše výrobky nesklamú a preto sme sa rozhodli toto právo predĺžiť do 30 dní od dátumu nákupu!
Jediné výdavky, ktoré vám budú účtované, budú náklady na prepravu / vrátenie produktu.

Pozor, právo na odstúpenie od zmluvy sa stráca, ak vrátený produkt nie je nedotknutý alebo sa zistí:
a) nedostatok, chýbajúci pôvodný obal;
b) v balení chýbajúce neoddeliteľné  prvkov výrobku (príslušenstvo, návody na použitie atď.);
c) poškodenie výrobku z iných dôvodov, ako je preprava;
d) inštalácia produktu.

Chýbajúce vrátenie tovaru spotrebiteľom sa bude chápať ako de facto uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy a tovar si ponechá spoločnosť Valentina SK s.r.o. bez akýchkoľvek poplatkov pre spotrebiteľa.

Poistenie prepravy

POISTENIE PREPRAVY

V záujme lepšej ochrany spotrebiteľa sú všetky naše zásielky poistené prepravou. Akákoľvek zistená škoda musí byť oznámená najneskôr do 7 dní odo dňa prijatia tovaru.

Po doručení sa môžu vyskytnúť tri prípady:
• Žiadne poškodenie
• Poškodenie nie je viditeľné
• Viditeľné poškodenie

Z tohto dôvodu vždy odporúčame, aby ste tovar prijali tak, že na dodací list kuriéra uvediete svoj podpis a text „Prijímam bez kontroly“, pričom uvediete dôvod (poškodené balenie, skrčené balenie, roztrhané balenie, premočené balenie, balenie deravé, zjavné poškodenie produktu ...)

 

Môj Košík